LET'S GO BACK A WHILE TO FIGURE SOME THINGS OUT.

Kanske inte va träningsverk ändå. försvann ju innan morgonen? crazy shit asså :/ haha.
Sitter med min tandställning i och har lite panik. har ju en plastskena jag ska sova med men som jag "glömt" i flera månader nu. så har fått feta mellanrum. Ska till tandläkaren i morgon... känner nog att jag kommer bli slaktad alive av min tandläkare. Värst av allt är väl att jag mot alla odds får tillbaka min räls. skulle vara lite pain. ska iaf ha ett serious talk om skenan och önska annat alternativ. :(

Idag fick jag inte ens se klart på Big brother. mamma och johan är hemma för typ första gången på JÄTTELÄNGE.
Så har inte tv:n för mig själv längre. jobbigt läge känner jag :( haha

Aja. får kolla repris i morgon :p
Nu ska jag sova :) Godnatt!

(har köpt fet snygg byxdress idag) (eller mina tuttar blir iaf snygga! (; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0