LET ME BUY A BUNCH OF WHORES AND GET THE PARTY STARTED. THEN WE PART ALL NIGHT LONG.

Måndag, Segdag.
Skolan och sen hem.
Va egentligen möte med styrelsen idag. Men vart inte att jag åkte på det. kom annat i vägen.
Efter skolan vart det stan med Emelie, Elaine och Hampus.
Och i morgon före skolan blir det nog stan med Emelie och Elaine! ska köpa mig en Chokladbok! Elaine köpte en likadan idag. och Emelie ska ocksp köpa en i morgon! så vi bildar en liten chokladpakt nu :D

Och på våran bagerilektion idag va himelen så fin att jag tod ett kort!
Becka med men jag sa att hon inte får lägga ut det på sin blogg, för jag skulle lägga ut det på min. och vill inte vi ska göra likadant :*
Men här är bilden iaf!? :)


Vi kom även på att för 2 veckor sedan när vi hade bageri va det bäcksvart under nästan halva våran lekton medans att vid klockan 4 såg man fortfarande ut?!
Våren på g snart kanske? Eller inte. Vi bor ju i Sverige. Året om är det lite vinter här och där... Fu.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fan vad ful bild! :O



hehe <3

2011-02-01 @ 08:07:45
URL: http://rfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0