IT HURTS TO REMEMBER.

Såg nyss något jag vart lite upprörd av. Att du har en brud. Vad mysigt. Eller nåt. Hoppas ni blir lyckliga. är hon lika speciell som du sa jag var eller? Vad är det för speciellt med henne? Att hon är en lealös liten mes? Trodde verkligen inte du gillade fjortisar. Men antar jag har fel, precis som jag hade om hela dig. då. jag vill bara radera dig totalt från mitt minne. men det går inte. får bara inte bort dig. jag kollar din facebooksida minst en gång om dagen och blir lika ledsen varje gång. det blir lixom inte bättre. Men jag förstår inte riktigt varför vi hamna där vi är nu. Det var väl antagligen jag som var felet som i alla andra sammanhang med. Typiskt mig asså. Ja, jag är körd i alla sammanhang. doomed. Ha, kom på att du kommer tappa din respekt från så jävla många nu, det hade du inte gjort om det varit mer vi och mindre ni. Men men gjort är gjort. som sagt. Du är så falsk. säger att du inte gillar folk lätt och att du är kräsen. sen skriver du gulliplutt saker till 100 brudar och blir tillsammans med den brud helt utan personlighet och visst hon är söt. men jag trodde inte du va den som gick efter sånt! haha. du är så patetisk. och även att jag vet att jag gör bäst i att gå vidare så kan jag inte sluta undra varför. Gillar du verkligen henne? isf okej. visst. jag kan gå vidare. kanske. Lekte du bara med mina känslor? precis som alla sa att du gjorde? Säkerligen. åh, ja hatar folk som gör som du gör. Get over it. i knooow. det är inte så lätt. Ha, lär ju inte vara så svårt att hitta någon som är bättre än vad du är iaf. Hoppas jag aldrig mer behöver se dig i den här staden. Minns jag inte fel va det meningen att jag skulle playa dig från början. hur slutade det? jo du playa mig. Ha, känner mig ju inte lite patetisk. Fuck. Jag tänkte inte så mycket på dig förns idag. nu är du all over min hjärna igen, GO AWAY. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0