I AM SEARCHING FOR THE ANSWERS.

Hejsan!
Nyss hemkommen efter en ganska händelsefull dag :)
Sov lite för länge som vanligt så fick stressa lite innan skolan och gick ut med blött hår, så min fina "björnfi**a" fick åka på idag. passa ju bra när det va så kallt osv :)

Sen gick jag och mina projektvänner till ungdomenshus och kirra det sista om vårat musikevent så nu är det HELT klart! fan vad sweet! :DD
Sen snabbt till kyrkan för att planera konfirmandarbetet under våren nu tills de konfirmerar sig.
Så kom nyss hem och nu bara slappa och lyssna på lite härlig musik och bara vara :)
Nu ska jag skapa en ny spellista på spotify. slänger upp den här senare tillsammans med min tatto :)

So long! :) <3


Min fina mössa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0