DEAR DESTINY, I AM READY NOW.

Inspirationen är inte riktigt min vän just nu.
Men inser att jag tappar mina läsare när jag inte bloggar.
Så här kommer ett lagom meningslöst inlägg.

Den 18e Januari gaddade jag mig för första gången. (om nån missat det)
Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Det gjorde så ont!
Jag grinade mig igenom hela skiten. (slänger in en bild nån dag)
Annrs händer inte mycket.
Jag vill åka till Tjeckien och Englad och till nått ställe där det är varmt.
Värmen utomlands drar jag till i november. efter jag fyllt 18. Så det är ett tag kvar.

Och så åker jag iväg med min bästavän på yttligare en kryssning, FUUUUN! :DD
Och jag vill åka till Ullared. VILL VILL VILL! Men mamma tror inte Johan vill köra dit ner. BAJS!
(Nån som vill ta med mig?)

Nu ska jag KANSKE göra lite nytta, hejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0