BACK ON TRACK.

Inte med bloggen kanske. menmen.
Skrev aldrig igår.
och knappt i förrgår heller.
Men idag gör jag!
Isstadion igår gick okej. inte mer eller mindre, ramla aldrig iaf! :D första och sista gången iår. säger jag bara...
Köpte nya skor igår! :) behövde verkligen det. mina kängor är nog på sista versen. Har ju redan lagat dom en gång och nu släpper dom i sömmarna osv.
Så köpte ett par nya köngor! HAHA. Fast då inte svarta, nu gråa :) typ! Fiiina, sen ett par klackar faktiskt. dom va på rea sen fick jag ännu mer rea på dom när jag köpte dom så. fick en riktigt bra deal där vill jag lova! :)
Idag ska jag och bror slappa lite sen ska jag iväg och träffa vännor. :)
Näe. ska kanske klä på mig mer kläder. fryser... so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0