SO FUCKING MAD. AT YOU. AND YOU AND YOOOOOUUU.

Sitter och är lite småsur. och lite halv-arg.
idag har lärarna samtal hela bunten av dom om vilka som ska få åka till Tjeckien och England på praktik.
Igår tog några lärare ut vissa elever som preliminära.
Så ikväll blir det helt klart.
Jag ville så gärna åka, men tror inte jag har en chans. För det finns så många med mycket bättre betyg än mig.
Så pratade jag med en kille från just Tjeckien som va på praktik hos oss förut och han är typ jätteglad att vi svenskar ska få åka dit.
Men så skrev han att hans dag va tråkig idag och sen tänkte han på oss och skrattade för han mindes hur roliga vi var.
Och då dör jag lite. För att jag vill så gärna åka dit och träffa dom igen. Och jag vart ju lagom nedstämd när han sa så. för jag vet att jag inte kommer åka dit.
Så nu sadface som jag är ska jag lyssna på musik och gräva ner mig.

(ps. skolan va inget att nämna idag så sket i det.)

Kommentarer
Postat av: Pelle B

ja vill också kunna göra så ju...:P

2011-02-01 @ 22:57:23
Postat av: Mikaela

Vad menar du? :p

2011-02-02 @ 16:50:57
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/
Postat av: Pelle B

vi får inte åka utomlands...

2011-02-02 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0