IT'S HARD TO BE GOOD BUT IT'S EASY TO LET DOWN.

Jag vet att jag suger riktigt hårt på det här med bloggnigen och hålla att jag ska blogg mer osv. den här veckan har jag ingenting att skylla på men tidigare veckor har jag haft praktik och knappt setat vid datan. såååå. och från och med i morgon tills på fredag kommer jag nog vara lika dålig som tidigare med att uppdatera :p men sen ska i nog se att det kanske släpper efter lite!

Jag har iaf varit på kryssning (igen) men den här gången med familjen och utan becka :( haha
Ne men vart ett underbart bra inköp då! nämligen ett par vita converse! :) sweet! känns bra!

Annars händer inte mycket i mitt liv. Becka är hemma och jag spenderar min tid med henne och ibland sara.
Rullar vidare helt enkelt.



Skorna och allt annat jag köpte på kryssningen x)

Nu ska jag och Rebecka försöka komma överrens om vad vi ska hitta på ikväll! Ha det finfint :* <3

Kommentarer
Postat av: puss

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.



:)

2011-04-25 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0