VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK, GÅR JAG SÖNDER, BIT FÖR BIT.

Sitter här och ska precis hoppa in i duschen.
Ska kanske på tjejkväll i kväll, om jag är bjuden förståss ;) haha.

har ingen aning vad jag ska ha på mig...

Igår spenderades kvällen med Elaine och Ben and Jerrys <3 vart strawberry cheesecake denna gång! mums <3
Sen idolkollande och data snackande <3

Hade även idrott med killarna och Emelie igår när de andra var i badhuset.
Och idag har jag förjävlig träningsverk! jag som inte ens gav allt. fandå.
Har int i nacke, rygg, mage, ben och armar! hemskt! mest i ryggen och nacken faktiskt! :(
Aja, hörs nån gång kanske senare idag när jag är hos sara! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0