LET'S BE FRIENDS SO WE CAN MAKE OUT.

Sitter och äter frukost och skulle egentligen sitta på tuna nu och fjortisvänta på att se Alexander Rybak med Elaine :( och justja. kanske Becka med? Har ingen aning faktiskt :D hehe.
Men ist säger mamma att jag måste städa mitt rum för vi firar kajsa i morgon eftersom hon fyller idag! GRATTIS SÖTESYSTER 8år <3

Nu ska jag städa lite sen slänga mig i ett bad tror  jag beroende på hur lång tid det tar att städa förståss ;)

Och i morgon ska jag agera förälder och Konfaledare samtidigt! soft ha? Mamma kan inte komma på Simons föräldramöte i kyrkan så jag som är hans storesyster och konfirmationsledare få vara "mamma" i morgon hehe ;D

Och vóila. så har man bloggat igen! ;)



Snyggis Alexander <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0