I'TS BETTER IF YOU DON'T UNDERSTAND.

Känner just nu att jag vill mycket men gör lite.
När jag får pengar ska jag betala läger, konsert och lite kläder. och så va pengarna slut igen.
Som varje månad. Lika surt varje gång.
btw kanske jag ska till boda borg med. yttligare pengar som ryker...
Illa...

Och justja. Det jag vill ha mest just nu är du. Men orkar inte kämpa för något förgäves så ger upp här och nu.
Ger upp helt.
Ser att klockan är mycket.
Måste upp tidigt även om jag börjar 15 i morgon. Ska klippa mig kl 10.30. Yippie...
Lägger upp bild sen.
Om jag inte gråter.
Undrar om man får ta med sig sitt hår hem i en burk... Ska nog fråga. Det är ju så mycket jag ska klippa bort.
En ica kasse kanske.
Eller... nja nu ska jag inte vara sån. kommer bli asbra...
Puss <3



Så i morgon ryker mitt långa hår! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0