IT WAS ONLY JUST A DREAM.

Ligger fortfarande i sängen och gör ingenting. känns som en tung dag idag. tur att man inte tänker så mycket när man jobbar i köket då.

Har varit vaken sen ungefär 10 eller 11 nån gång och sen dess har bara konstiga tankar flygit runt i mitt huvud. Inte bra alls eftersom jag skulle ha pluggat engelska på morgonen men har det blivit nått sånt? nej inte direkt va... Känner för att prata med Addrik om det hela ska nog faktist ta å göra det i morgon i kyrkan om han är där! Mina girls vet ju redan allt med Addrik är ju en annan klass om man säger så! ;p
Han kanske tillockmed kan säga något smart ;)
Hoppas iaf :p

Hmm, ska nog klä på mig mina kläder och sticka till skolan snart. åka tråkig buss träffa sara och sen slaviskt jobba i 6 timmar sen hem och plugga engelska och sova. kanske hinner slänga in något här med men hoppas inte på för mycket om jag säger så... :p

Mycket skola, mycket kyrka och lite fritid helt enkelt :p jobbigt men sant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0