I THINK I FINALLY FOUND WHAT I'M LOOKING FOR.

Lite happy och lite sadface. som det ska vara helt enkelt!
Skolan flyter på och jag likaså!
idag halvdeppig skoldag men det ordna upp sig. som vanligt. allt i mitt liv är som vanligt. vanligt och tråkigt. i går var det konf i morgon kyrkan och på fredag drar jag på konfläger under helgen!
hoppas på lyckat läger då iaf. blir väl lillebror om någon som kommer förstöra det nu när han är konfirmand.

sen för alla som missat på facebook så är det ta på en röv-dagen på lördag. hmm. konstig stämning om jag går fram till en konfirmand och tallar på den va. får göra det på nån ledare isf. i smyg. undrar om det räknas... borde det göra.
Men nu ska jag och mina dumma tankar bädda ner sig i sängen och drömma vackra drömmar och vakna upp till en förhoppningsvis bra dag! so long suckers <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0