LET'S HOPE FOR A HAPPY ENDING.

Kanske ska packa snart...
Känns som att det är dax, hmm.

Haha måste bara säga att det väl j*vligt skönt att ligga i sängen till 12!
mhm, sen kom mina blöta syskon hem från isstadion så fick byta kläder på dom och skickade sen iväg dom hem till deras pappa så hemma själv nu. sitter i nattkläder och raggsockor. med mtv på. och bara NJUTER som fan.
Nu ska jag snart kolla vad jag ska packa men ska inte packa riktigt än för då måste jag packa ner datan och det vill jag ju inte.

Jag köppte en ny väska igår. jag är lite småkär i den. mycket fin är den. <3
har hittat nya skor jag vill ha.
Behöver basplagg.
Hittade strumpbyxor på H&M jag vill ha.
Vill ha pengar.

Nu är jag jobbig igen. ska stänga av skiten på tv. hatar låten fuck you. den spelas nu. stänger av ljudet tror jag. mhm. puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0