IT'S TIME TO BE A BIG GIRL NOW, AND BIG GIRLS DON'T CRY.

Sitter på läger i oxelösund typ och har internet :D
Har inget hemma just nu så känns skönt att ha det nu i helgen iaf! :D
Sen ska jag hit igen nästa helg så då lär jag ha internet igen! :D

Finns inte mycket att skriva ska snart äta mat ^^ är väldigt jättehungrig så det lär sitta bra kan jag lova! :D
Så kanske uppdaterar mer senare ikväll om jag inte hittar nån rolig att prata med :D men just nu är det ganska dött hehe :p men hoppas det livar upp sig! :D
Nu ska jag kolla om killarna i grannrummet lever...
Är ensam tjej från Eskilstuna... Jag och 3 killar. Yippie. överlever nog (A) hehe :D

Tjingeling  Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0