FUCK THIS.

jag älskar dig.
Men om en sådan här skitsak ska få dig att skita totalt i mig när saningen kommer fram, vad är du för vän då?
Det är inte nu du ska vända ryggen mot mig. Det är nu du ska be om ursäkt.
Jag blev väldigt sårad när jag fick höra det men bet ihop och hoppas på att du själv skulle säga det till mig och be om ursäkt. Det gjorde du aldrig, så när jag släpte bomben idag vart du nollställd. Det sårar mig att du inte ens sa förlåt.
Jag förstår inte hur du har kunnat gått och låssas som att det är ingenting. Det är någonting. Det är massvis.
Jag mår bajs nu. trodde vi va bättre vänner men?
Jag vill ha ett mer svar än "jag vet inte"
Det duger inte. tyvärr.
Älskar dig, det vet du. Fixa detta nu. Vill inte mista dig pga. den där.
Sen att du speciellt DU häll undan andra saker för mig gör inte saken bättre. tänker inte hänga ut någon här men du fattar nog.
Det tär på mig. Trodde du litade på mig. Men? Inte det heller nejnej. Men asså det är helt okej.
Fan går och lägger mig nu innan det skrivs massa skit. (mer än vad redan skrivits vill säga)

Har inte kännt att jag velat blogga på några dagar (några veckor) *host* Men ville helt enkelt skriva av mig. mina senaste dagar finns ändå i beckas blogg. står länk där nere vid de andra länkarna om ni vill kolla.
Drar mig nu. Tja.

Kommentarer
Postat av: sara

Älskar dig

2010-11-29 @ 11:29:47
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0