YOU THINK YOU COOLER THAN ME. YOUR NOT...

Jag har inte direkt något att skriva om.
Men jag va iaf med mina underbara vänner idag.
Väldigt bra dag förutom regnet då...
Visst är det vackert med regn osv. men inte HELA J*VLA tiden!
Vi vill ha sol på sommaren ju :(



Iaf, Becka och jag som åkte karusell ^^ <3



Grannen fick besök av rådjur. 2 st. en hona och en hane x) hoppas dom syns på bilden!



Så här ledsen blir jag av regn!! :(



Nemen. Titta vad jag och becka såg igår tror ja! :D
Har det vart finbesök i Eskilstuna? :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ååh, karusellen alltså! <3



Den där limousinen vill ju jag åka, vi kunde ha fått skjuts ju..varför frågade vi inte?! :O

<333

2010-06-20 @ 23:51:59
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha, men aj :D han skulle ju verkligen kört oss! :D <333

2010-06-21 @ 00:20:19
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0