THE MIND ASKS THE QUESTIONS, THE HEART HAS THE ANSWERS.

Dagarna bara flyter på. Som om man inte riktigt finns som att man bara är.
Sommarlov. Yey tänker många.
Inte jag.
Jag kommer ingen vart förutom dit mina ben kan bära mig.
Min cykel är snodd.
Jag blir fördjävligt osocial på sommarlov.
Sitter inne vid datan typ.
Jag hatar att vara kär på sommmaren. 
Jag vill ju lixom leva då.
Fast skulle väl överleva om det var besvarad kärlek.
Fast det är det ju inte.
Ne.
Det är sämst väder.
Kallt.
Typ Höst-väder.
Midsommar kommer det säkert regna på.
Jag som ska fira den med Becka. <3

Jag finns inte. Jag existerar bara. Jag lever utan att leva.
Satan vilket liv. 

Nu ska jag joina min lillebror intill och sova jag med.
Typ kan inte sommarlover vara slut snart, jag vill bli social igen.

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

meen :( Vi får göra det bästa av midsommar, och allt! <333

2010-06-21 @ 11:05:05
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

<333

2010-06-21 @ 17:23:36
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0