EVERY ROSE HAS IT'S THORN.

Vaknade av solen idag, men som desvärre har försvunnit bakom väldigt mycket moln nu.
Och jag vet att jag inte är bra på att uppdatera min blogg och det finns inga bortförklaringar kvar nu.
Men jag orkar verkligen inte sitta inne vid datan när det är fint väder!
Men har inte skirvit om midsommar.
Det var mys!
Min familj och Beckas var i Hallstahammar och dansade och bara goa oss.
Spanade på killar såklart (hihi)
Flörtade gjorde vi också.
Och jag fick äta glass genom näsan...
Mindre mysigt... :(

Idag ska jag nog ner på stan med mig själv och köpa bikini.
Jag badar just nu i min bh. kanske inte så bra... x(
och så ska jag ladda på mobilen eftersom mitt kompis går ut idag :p
sen ska jag inte röra mina pengar mer (A)
ska ju iväg i september!! :D <3



vackert, men jag gillar jordgubbar och grädde (A) Midsommar <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hoppas du kan hitta nån bra bikini!!



Midsommar, med dig. Var awesome! <3



Love U Best friend <333

2010-06-30 @ 17:49:26
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hittade en faktiskt :D mihihi <3

lavio2 <333

2010-06-30 @ 20:51:37
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0