I STILL REMEMBER THE SCENE.

Jag har verkligen fått mig en grubblare idag.
Jag har ingen aning längre om villka som är mina riktiga vänner och insåg nyss att det är dax att ta reda på det. Det finns vissa som inte har ett skit i mitt liv att göra längra och jag verkligen avskyr att vara andrahandsmänniska. Det är riktigt sugigt. så nu ska jag ta reda på vem som betyder något för mig och vem som inte gör det.
Det kan vara så att någon som betyder massor för mig skiter i mig och då får jag bita i det sura äpplet och gå vidare utan den personen.

Ville bara skriva av mig lite. Det behövdes nu i väntan på min bästa vän har jag fått vissa tråkiga nyheter, aja ska diskutera dem med henne snart. loveu Bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

JAG KÄRLEKAR DIG !

2010-07-28 @ 11:34:22
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vi ska kämpa & vi kommer klara oss igenom det här ! Så småningom <3

2010-07-28 @ 11:35:04
URL: http://rfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0