LET'S GET BURND.

Nyss hemkommen.
Va och solade med Elaine gulls :)
Innan det muffinsbak hos Elaine med Mathias! 
servering i skolan idag med. Gick, va hovmästare och Servitris :) superbra :D
Gick bra. Förstår inte. I ettan ville jag verkligen inte servera, höll mig i bakrunden och helst inne i disken. Totalvägrade att vara hovmästare osv. Idag va det 2a ggn jag va hovmästare + att jag hjälpte till Emma med hovmästarrollen när hon stukat foten + att jag stått i baren och serverat varje gång :)
Svinit bra säger jag bara :D

Aja, mina pepparkakor igår vart skitbra med. ^^
Hmm, undrar vad som händer i helgen...?

Puss


Gammal bild, men Elaine är söt ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0