YOU TOLD ME YOU NEVER LEAVE ME, BUT YOU WALK AWAY.

GODMORGON!
I dag vaknade man tidigt, känner mig j*vligt stolt asså! vaknade för ungefär en halvtimme sedan och ca 10 min efter det ringer mamma och blir jätteförvånad över att jag redan är uppe, kan förstå henne.
Vill ju helst sova till halv 1 annars ^^
så nu tycker jag att alla ska vara stolta över mig :D

Nu ska jag strax gå och äta frukost för magen kurrar :p
Efter det ska nog min dag spenderas med min familj i poolen! :) har ju syslingar på besök från Tidaholm.
Sen ikväll ska jag och Becka åka till min farmor  en natt :)
som jag nog redan sagt ;)
hehe.

Månste bara tillägga att när ja är hos farmor i natt och i morgon till 3-4 där nån gång finns det inget internet så det kommer inte komma upp nått nytt förns på kvällen imrogon isf! :)
Ha det bra! Och gå inte ner på Å-festen i Eskilstuna, den sög ganska hårt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0