THE WORLD IS ABOUT TO CHANGE.

Första skoldagen avklarad idag då, om man nu kan kalla det för skolldag :p
började 13.00 sen bara lite info om veckan sen runda på stan med Becka och Sara sen en snabbis till Tuna och kolla runt lite :)
Och jag vet inte vad det är men jag är så himmla trött idag :o
Kanska kan det vara för att jag cyklade från viptorp till stan till slagsta till stan till tuna till viptorp? :D haha!
Dax att sova snart iaf!!! :o
Imorgon börjar vi halv 9 och får se om jag är så lat att jag jag tar bussen ^^ hehe!
Nu ska jag nog kolla runt lite på fejjan seya!
Btw, va lite happyface igårkväll och det höll i sig idag med när jag kom hem ;D mihihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0