THE PLANET EARTH TURNS SLOWLY.

Sitter hemma i min säng just nu och glömde blogga direkt när jag kom hem men ett avsnitt av true blood lockade! :)
Efter jag va hos Moster och hälsa på min söta Guddotter Molly åkte jag hem till min låssaspappa där min mamma hade gjort vofflor! :D mums asgoda även om dom va glutenfria - för att alla i familjen skulle kunna äta dom såklart <3

När jag var mätt och belåten kom becka och hennes familj och hämtade mig så vi åkte ner på den s.k. Å-festen.
Var inget att hänga i julgranen direkt.
Sög ganska hårt om jag får säga det, det enda som kasnke är värt iår var väll beachfotbollen då. Den ska jag se lite av, om jag hinner! :)
Är på lördag men halva lördagen ska jag hjälpa min farmor på hennes marknad i st:sundby med att sälja lotter :)
Tanterna brukar gillar mig iaf! :)
Becka är med! såklart... ;) Hahah!

Aja, men pussgodnatt bloggen. ses i morgon, eller jaaa. Senare idag blir det väl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0