MAY THE LIGHT SHINE UPON YOU EVEN WHEN THE RAIN POR DOWN.

Sitter här med bror och kollar på våra nya scheman inför hösten, han vart glad över att hans senaste dag var till halv 4 !
Haha, ja min senasre är ju till kl 21.00 ungefär :p haha fast kanske inte kan gämföra det men annars går jag ju till 5 2 dagar, och förhoppningsvis slutar tidigt på fredagar om jag får som jag vill! :D

Senare blire träffa Elaine och gå ner på stan och ev. träna om våra träningskort fortfarande funkar! :p hoppas på det iaf.

I morgon ska jag ner på stan med mami och Becka, får se vad som händer och sker.

Nu ska jag äta frukost, brunch.
Sen hoppa i gummistövlarna och ta mig ner på stan, blir väl cykla!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0