I HATE YOU FOR WHAT YOU HAVE DONE TO ME, PUSSY.

Vet inte va det vart för fel på texten i förra inlägget? :o
Hoppas inte det blir så nu med... :(
ser ni det? typ vitt??? :s asså över texten? som när man markerar en text typ.

Iaf gick upp för lite mer än en halvtime sedan.
Inte bra, men Alexandra sov när jag vaknade vid halv 10 så jag stängde av hennes alarm och gick på toa och fixade lite men sen vart det tråkigt att vara vaken själv. Så jag gick och la mig i sängen och filosoferade ist. Och så somnade jag såklart... Så vaknade jag av att hennes mamma ringde på min mobil för att hon inte kunde få tag på Alexandra, men inte konstigt hon hade stängt av ljudet och vibrationen på sin mobil och sov!! :o haha!

Men nu har hon åkt hem och jag sitter själv i lägenheten och poppar musik ^^ mihihi.
Idag händer inget vad jag vet, får se om det dyker upp något :)

Nu ska jag hoppa in i duschen iaf eller ne lunch sen dusch, ses sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0