COME AND SE WHAT I MEAN.

Sitter just nu och småfryser (!?) kom nyss upp ur poolen. Är hemma hos johan och invigde en av mina nya bikinisar ^^
Insåg för nån sekund sen att all min färg jag fått under sommaren, har försvunnit under de regninga dagarna!
Inte så kul alls kan jag lova.
För första gången i mitt liv typ blev jag lite småbrun men det försvinner INNAN skolan börjar igen?
Är det det minsta rättvist ? skulle inte tro det va! :o

Nu står mamma i köket och gör mat. och min mage kurrar :p
Fast helt ärligt är det inte så lockande amt som serveras idag.
Jag gillar inte färs och mamma gör köttfärssås och spaghetti idag.
Men det är väl bara att bita ihop och äta det som serveras! Är ju glad att jag får mat iaf :p
Finns ingen mat alls hemma just nu ^^ så kan det vara! :)

Nu dukas maten fram! Vi ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0