SWEET DREAMS, DON'T WAKE ME UP!

Hemma hos Johan just nu.
Mamma och han lurade hit mig i tron om att vi skulle grilla här och ha trevligt och sedan sova kvar här.
Visst, vi kom hit och grillade och åt mat i trevlig atmosfär osv.
Sen ska vi tydligen gå in till Viptorp igen! VAD ÄR DET FÖR FASONER LIXOM? :O
jag har så ont i fötterna så det är inte klokt! :(
hah så jag stannade kvar i huset när de gick tillbaka till lägenheten.
Så sitter här själv nu i min tysta ensamhet!

Ska blogga om kryssningen i morgon tror jag. Väntar på att Becka ska skicka bilderna så att ni fattar ;) haha!
Så kom tillbaka om du vill se Beckas och min trekant...
HAHAHAH! <3
oförglömligt! <3


Kommentarer
Postat av: Becka

HAHAH trekanten! ;)

bäst<3333333333

2010-04-05 @ 12:54:47
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

bästaste <33333333333

2010-04-05 @ 12:57:33
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0