LÄGG NER.

Vaknade 6.25 i morse av att Molly vaknade då.
Vilka fasoner!? :o

Så, eftersom vi var vakna då så vaknade Simon också.
Och när vi förflyttat oss till vardagsrummet för att inte störa mamma och moster som sover så vaknade Kajsa och Anton med.
Och eftersom Anton inte har tagit sin medicin så är han hög och låg. Och elak.
Simon retas med han och Kajsa och jag vill ta livet av mig.

Kajsa skriker och jag ångrar att jag satt barnvakt.
Nyss fick Anton ett utbrott på mig och Simon  gick och la sig.
Så nu när Anton fick sitt utbrott och simon lags sig igen kanske det blir lugnt.
Men man vet ju aldrig med min mysko familj...

Ska kolla till snorungarna i sovrummet nu.


Kommentarer
Postat av: Becka

Jobbigt o vara barnvakt, jag vet!!

Men du klarar dig :) <333

2010-04-10 @ 10:38:31
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jaaa, energidryck för min del idag ;)

<333

2010-04-10 @ 14:07:55
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0