FINALY, THE STORY YOU ALL HAVE WAITING FOR!

Hehe, sämst på att hålla det jag lovar om min blogg.
har inte blivit något tillfälle att skriva...

Kryssningen, jaaa. den va rolig...
Haha, men iaf.
Becka ringde den 28 mars och frågade mig om jag ville följa med på kryssning veckan därpå.
jag sa sure.
Mamma accepterade det och så va det bestämmt!

vi står och väntar på "båt-bussen" och ser andra ungdomar som också väntar på bussen.
vi tänker - ååh, kan ju bli kul!
bussen kommer. vi är dom enda ungdomarna som går på...
dom andra ska tydligen åka birka...
vi åkte viking line...

Becka blir lite sur, men jag håller humöret uppe! ;)
vi stannar på några stopp på vägen till sthlm men inga snygga ungdomar dyker upp!
vi kommer fram till terminalen och ser några men inte många.
vi sitter och väntar på båten ett bra tag.

när vi kommer på ser vi bara invandrare typ. (no offence) 
men efter ett tag och mycket letande hittar vi några här och några där.
vi spanar och chillar.

mat sen, den va god. vi vart feta. rullade därifrån. drack lite cola och en söt drink.
satt innne på fun club.

some boys kommer fram och frågar om dom får slå sig ner, (alla inte fy skam!)
vi hänger lite med dom och är trevliga och så.
sen går vi därifrån, med en av killarna. han skulle tydligen sova med oss.
no,no!

vi går och lägger oss, efter ca en halvtimme när vi ligger i sängen och pratar, knackar det på dörren!
jag börjar garva...
han går.
sen somnar jag.

Becka berättar;
han kommer tillbaka och knackar igen.
säger att han är säker på att det var här!
går.
kommer tillbaka.
knackar, ropar: gå och lägg dig din turk, knackar och går...
sen gav han sig.

på morgonen ser vi hans vänner: "turken", Danne och "Jerry" (som inte hette jerry utan kristian)
så "knackarn" jimmy har försvunnit ;)
haha. lika bra det då :p

vi åker hem i lugn och ro.
The end!

här får ni "vackra" bilder på såklart "snygga" mig och bexii <3


i väntan på bussen.


hejdå bilar!!!


sexi ladies

becka kör på titanic stylen men alone ;)

nordman ;) grrrr

he he he heee

sexi bexi meets sexi boiii

jag vet att jag är snygg....

cooooolaaaaa <3


Kommentarer
Postat av: sara

CHIPSBILDEN MICKIS HAHAHHAHAHAHHA

ANNA ANKA

HAHAHHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAH dör

2010-04-07 @ 18:41:22
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/
Postat av: Becka

FAAN VA BÄST!!!!

Saaknar :(

schhhh <3333333333

2010-04-07 @ 19:38:30
URL: http://rfranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sara; den e massa sexi ;D <3

Becka; LOVEEEE <3333

2010-04-07 @ 23:41:37
URL: http://mikaelakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0