MY BEAUTIFUL GIRLS!


De här är mina favvo-tjejer ^^ jag dansade afro med dom igår, det va kul men jag har ont i kroppen ;)
va även med dom på gymet idag :)
och i morgon ska dom och Sara och jag ner på stan med en riktig tjejdag med kläder, spicy och tjejsnack!
ser verkligen fram emot det!!!!
PUSSEN PÅ ERRRR <3

Texten nedanför får väl sammanfatta hur jag känner just nu;

I can't live like this anymore
You're stuck inside every conversation
How can I move on?
You're in my thoughts, in my head, in my heart, in my dreams
And I wish you would stop haunting me

Get out, get out
I can't take it no more
Breathe in, breathe out
Cause I die a little
Every time I think about you
Get out, get out
Cause im going crazy
I scream and shout
I try everything but you're still here



Kommentarer
Postat av: Becka

PUSSEN PÅ DIG!!! <333

2010-03-30 @ 21:50:58
URL: http://rfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0