THE TRULT UNFAIR LIFE?

et är just nu 11 dagar kvar tills jag fyller.
Snart är jag riktigt värd att bli myndig.
18 och allt.
Stort?
Kanske.
Kanske kan börja hänga med mina vänner på helgerna igen då.
För dom har ju blivit stora för längesen.
Och leker med dom stora barnen på krogen.
Och säger att dom saknar mig.
Varför inte spendera mer tid med mig då?
Är krogen viktigare än mig?
Snart kanske jag finns igen om jag går ut med dom osv.
(menar såklart inte alla mina vänner men många.)
Det är just nu 11 dagar kvar tills jag fyller.
Snart är jag riktigt värd att bli myndig.
18 och allt.
Stort?
Kanske.
Kanske kan börja hänga med mina vänner på helgerna igen då.
För dom har ju blivit stora för längesen.
Och leker med dom stora barnen på krogen.
Och säger att dom saknar mig.
Varför inte spendera mer tid med mig då?
Är krogen viktigare än mig?
Snart kanske jag finns igen om jag går ut med dom osv.
(menar såklart inte alla mina vänner men många.)
[bild från google.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0